środa, 28 października 2009

Rozdział XLIII - "Ślubu nie będzie..."

20.07.2007 Ślubu nie będzie

Nasz Łojant został spotkany tego dnia pod budynkiem Straży miejskiej , rozmowa toczyła się przy samochodzie marki Volkswagen.
Wesela nie będzie panna młoda miała wypadek w Krakowie walnął w nich samochód od tyłu, pan młody 2 nogi złamane, ale żyje, panna młoda leży nieprzytomna nie wiadomo czy przeżyje, ale są podejrzenia kto ich walnął, bo komendant krakowski miał imieniny a to na tej drodze koło komendy namiary mamy jak znajdziemy zabijemy.
Perełka wraca za tydzień nie jedzie tu do mnie, ja do niej jadę, w celach hehehe wiesz jakich, ona ma 3 dan aikido raz jak malowała dekoracje w teatrze w Paryżu o 3 w nocy to walnęła żandarma tak ze godzinę leżał bez dechu i tylko mon dieu wołał bo się tam do niej zakradał, bo śledztwo prowadził a kiedyś jak była w Polsce to dokopała 3 gościom w barze co się do niej przystawiali nie wspominają jej zapewne miło bo w jaja kopie.

Ja teraz wale po 3 piwka dziennie holenderskie takie z wikingiem 3 wolta mają to jest to.

Zapalenia stawów dostałem kurka. Wesela nie będzie, na szczęście panna młoda wyszła z tego, wesele będzie ale w późniejszym terminie, on ma 2 nogi złamane, żebra, ale już namierzyli tego co w nich uderzył, nasi go namierzyli to był gość od tego komendanta, to był strażnik graniczny dostałem rano smsa że jak go zwijali to jeszcze miał 0,80 promila, będzie odpowiadał za wszystko bo się przyznał, pewnie mu nasi wpierdolili, Maciek z Luckiem go namierzyli, jeden policjant a drugi żołnierz, z Bractwa więc znając życie musieli mu najpierw napierdolić, ona wszystkich poznaje tylko wypadku nie kojarzy, miała tylko lekki obrzęk czegoś ale zszedł, a mogła oślepnąć, cuda się mogły dziać, wygląda teraz jak by jej ślubny przyłożył, tu od nasady nosa, oczy ma żółte, w Daewoo Lanos jest tylko dla kierowcy poduszka,
W wersji podstawowej Lanos wyposażony jest w 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Dla pasażera w drugim rzędzie siedzeń, osoba siedząca po środku ma do dyspozycji pas biodrowy, dodatkowe wzmocnienia kabiny pasażerskiej, komory silnika, a także metalowe wzmocnienia w drzwiach. Dodatkowo można dokupić ABS oraz Airbag dla kierowcy i pasażera, wyposażenie seryjne w najbogatszej wersji wyposażenia- za internetową encyklopedią wikipedia.
I jeszcze puściły jej napinacze pasów, i poleciała głową na schowek, na półeczkę.





to jest jak się idzie w Dolinę Pięciu Stawów, to jest droga na Orlą Perć, to jest Kozia Przełęcz.

A to jest to samo z bliska, tylko na jakimś zoomie zrobione.
W Kanadzie mają jak w Stanach, dane stany wprowadzają sobie prohibicję, pojedzie do drwali tam każdy pędzi, kiedyś tam można było legalnie pędzić, w Kanadzie nie musisz płacić ubezpieczenia bo tam wychodzą z założenia że ty gdzieś pracujesz, i kupując coś płacisz podatki, ich tam jest mało kupa lasów, bezdroży, angielska kolonia długo była kolonią, tam jest wszystko na nogach postawione, słyszałem od ludzi co byli w Kanadzie, i w Stanach, niebo a ziemia, cisza i spokój.
Lubię takie piwo holenderskie z Wikingiem, valde valder jakies takie z tymi umblauami, dobre gorzkie jak porter, ale ma 3 wolta, w Bielsku je kupiłem ostatnią puszkę wczoraj wypiłem, jak nigdzie nie jadę a chcę żeby mnie trząchnęło, biorę porterka dobrze schłodzę, i jazda, piję tylko porter żywiecki, kiedyś próbowałem ten Królewski ,ale to szczyny a nie piwo zero smaku, zero piany. Piłem tez porter z Warki, ale w puszce i zalatywał blachą, 8 procent miał.
Raz piłem w Irish Pubie, w Krakowie lali jakiś porter irlandzki, wchodził pięknie ale miał 12 wolta, wypiłem trzy i nie mogłem wyjść z baru, z tych Murphy’s to było, red. ŁK zaczął wymieniać knajpy krakowskie na ulicy Mikołajskiej:
- jest taka restauracja chiński pałac- no to kojarzę kiedyś tam ryz wpierdalałem dobry, z warzywami,
- jest klub Re – wiem jest, tam były wieczorki jazzowe, przychodzili tam goście grać
Kiedyś do klubu „ U Mundka” wziąłem kumpla co kochał jazz i goście grają, i wszyscy biją brawo a Jacenty mówi na cały głos: czy oni już przestali grać??( mowa o lokalu „U Muniaka”) mam jego zdjęcie z Golubia Dobrzynia w kontuszu ze szablą typowy szlachciura.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

opowiadania ów osoby świadczą iż jest to nieszczęśliwy splot nie udanej aborcji oraz ciężkiego dzieciństwa jakie musiał mieć nasz bohater.... widać ze już dawno porusza się w swoim wyimaginowanym świecie i stracił dawno kontakt z rzeczywistością......