wtorek, 3 listopada 2009

Rozdział XLVII - "Kondzio i turystyka górska"

31.07.2007




To są Tatry, południowa strona Mnicha, szlak Orlej Perci, tu po prawej to ja paliłem kiedyś cygaro, to jest Zamarła Turnia, szlak orlej Perci, dokładnie tam paliłem hawańskie, palę Se idą łojanci i dop nas : Czyście ocipieli, tu w ogóle nie ma tlenu! Ale kultura chłopie mieliśmy przenośne zamykane popielniczki, żeby nie zaśmiecić. ( na zdjęciu widzimy kolejno Mięguszowiecki Szczyt Pośredni raz MS Wielki )



A to jest zejście z Kościeliskiej.(dolina Bystra- Słowacja)
Fajne zdjęcia ten gość nosi, najlepsze było z tego lodowca Eger Ewen Eder eden coś tam.
Ja wolę jednak Tatry Słowackie, tam jest Gerlach, on ma ponad 3000 na pewno, (2655), tam jest parę tras ja się tam wspinałem z czekanem, tam jest taka trasa turystyczna jak u nas na Rysy, i dwie takie już poważniejsze, więcej tam jest chodzenia po drugie jest pięć razy taniej, schroniska, ubezpieczenie. Gerlach w skali trudności, to jest 5-6 , tylko podejście jest siłówka, pamiętam po sesji miałem wolne, najpierw po polskich Tatrach chodziliśmy, Dolina Pięciu Stawów, a potem na 3 dni na Słowację tam się już musisz przygotować, to już jest siłówka, większość szczytów tam to Polacy zdobywali.

I kolejny hit! Co Ty miałeś Kondzio z geografii?????
Kilimandżaro to jest bardzo łatwe podejście tylko tam są problemy z wizami, bo szczyt jest na granicy 4 państw: Republika Południowej Afryki, Ghana i Burkina Faso, jakoś tam ta granica przechodzi, tam każdy z nich chce mieć wizę ze swojego kraju. U nich jest maniana, czyli wszystko na jutro.






Kilimandżaro – góra w Tanzanii leżąca przy pograniczu z Kenią. Jest najwyższą górą Afryki i jednym z najwyższych samotnych masywów. W jego skład wchodzą trzy szczyty będące pozostałością po trzech wulkanach.

Brak komentarzy: